What is Kino Kabaret?

?מה זה קינו קברט

how does it work?

?איך זה עובד

Kino Kabaret 2017

What is

 

Kino Kabaret?

מה זה

 

?קינו קברט

Kino Kabaret is an international festival of filmmaking. Filmmakers from Israel and all over the world will come to Tel Aviv between the 12th-17th of April to direct, shoot, act, edit and make very special effects on the films we’ll do together.
For six days our film lab will become the place where we will pitch, eat, shoot, drink, and edit our films.
The Kabaret is a golden opportunity to be and create with artists that are coming over to meet and shoot. Register right now, it even includes two meals a day!!

קינו קברט הוא פסטיבל בינלאומי של יצירת קולנוע.
זהו אירוע הדגל של תא הקינו תל-אביב והוא מתקיים השנה בפעם השלישית!
כ-80 קולנוענים מישראל ומחו"ל עוברים "לגור" במשך שבוע במעבדת הקולנוע של הקברט.
מה-12 עד ל-17 לאפריל נעזוב הכל כדי לביים, לצלם, לשחק, לערוך, לנגן ולעשות אפקטים מיוחדים מאוד בסרטים שנעשה ביחד ונקרין ברחבי העיר.
למשך שישה ימים ניצור מעבדת קולנוע שתהפוך להיות המקום בו נעשה ישיבות הפקה, פיצ'ינג, נאכל, נצלם, נשתה ונערוך את הסרטים שלנו. הקברט הוא הזדמנות חד פעמית להכיר וליצור עם קולנוענים מכל העולם. הרשמו עכשיו ומיד, זה אפילו כולל שתי ארוחות כל יום!

 

how does it work?

איך זה עובד?

 

Who &

 

Where?

עם מי

 

?ואיפה

מי בא

לקברט יגיעו כ-80 משתתפים, 40 מהארץ ו-40 מחו"ל. הקברט פתוח לבמאים, תסריטאים, צלמים, שחקנים, אנשי סאונד, מפיקים, סטייליסטים, מאפרים, עורכים וכל יוצר/ת שרוצה פשוט ליצור סרטים.
את הציוד אנחנו מביאים, המשתתפים, על בסיס שיתופי - עורכים יביאו מחשבים צלמים יביאו מצלמות ועדשות וכל אחד מביא סאונד. חברינו מחו"ל יתארחו אצל המשתתפים הישראלים - אז אם יש לך ספה פנויה נשמח שתסמנ/י בטופס

הפסטיבל מספק 2 ארוחות ביום, את המעבדה, ביטוח השתתפות וכמובן מלא מסיבות והקרנות ברחבי העיר

Who’s coming

Kino Kabaret TLV will be attended by 80 participants, 40 from israel and 40 from abroad. The Kabaret is open for directors, screenwriters, producers, designers, cinematographers, actors, editors and every artist that want to create.
Each participant brings their own equipment, so editors will bring laptops and cinematographers will bring cameras and lenses we all help each other. Our friends from abroad will be hosted by the Israeli Kinoites.


The production will provide 2 ,meals a day, insurance, the Lab and of course screenings and parties all over the city!! 

 

 

 

What's the plan?

?..ובתכלס

מי בא

לקברט יגיעו 120 משתתפים, 60 מהארץ ו-60 מחו"ל. הקברט פתוח לבמאים, תסריטאים, צלמים, שחקנים, אנשי סאונד, מפיקים, סטייליסטים, מאפרים, עורכים וכל יוצר/ת שרוצה פשוט ליצור. את הציוד מביאים המשתתפים, עורכים יביאו מחשבים וצלמים יביאו מצלמות ועדשות. חברינו האירופאים יתארחו אצל חברינו הישראלים - אז אם יש לך ספה פנויה נשמח שתסמנ/י בטופס

 

המעבדה

גלריה אלפרד תהפך למשך שבוע הקברט לבסיס הבית שלנו ושם נערוך פגישות

 (; הפקה, נכתוב ונערוך וגם נאכל, נישן ונרקוד. בקיצור כאן נגור בכיף

 

 

Back Up

Ask Us Anything:

kinotlv.info@gmail.com

 

When 

The Kabaret will be held in Alfred Gallery (google maps link) between the 12th-17th of April. After the intro night on the 11th, three screening rounds will be held: Ice Breaker round on the 12th, Second Round on the 13-15th and a Third Round on the 16-17th. Each round will start with a pitching round where Kinoites will present the films they want create for that round. It will be followed by production & post-production. The films are to be submitted an hour before screening time. The screening will be held in cool locations and participated by Kinoites, guest and alcohol.

 

What about the money?

It’ll be 315 NIS for the three production rounds including two meals a day, insurance and some surprises.

 

 

 

זמנים

הקברט יתרחש בגלריה אלפרד בתל אביב למשך 6 ימים בין ה-12 ל-17 באפריל. לאחר ערב ההכרות ב-11 לחודש יתחילו שלושת סבבי ההפקה:

אייס ברייקר - 12.4, סשן שני - 13-15 וסשן שלישי - 16-17 לאפריל.

כל סבב יתחיל עם פגישת פיצ'ינג בו הקינואיסטים יציגו את הפרוייקט אותו הם מעוניינים ליצור עבור ההקרנה של אותו הסבב. לאחר הסבב מצלמים ועורכים את הסרטים על מנת להגיש אותם ביום האחרון של הסבב. שעה אחרי ההגשות תערך הקרנה במיקום מגניב בנוכחות הקינואיסטים, אורחים ואלכוהול

 

כמה עולה

ההשתתפות בקברט תעלה 315 ש"ח לשלושת הסבבים, כולל שתי ארוחות ביום, ביטוח לכל האירוע ומגוון צ'ופרים

 

Want some more?

?רוצים עוד